TERMENI
SI CONDITII

Cine suntem noi


Sun Consulting S.R.L este o societate de contabilitate, consultanta si expertiza contabila autorizata CECCAR. Daca aveti orice comentarii, sugestii, intrebari sau preocupari cu privire la orice informatii din aceasta nota sau cu privire la orice alte aspecte referitoare la prelucrarea datelor dumneavoastra pe care o realizam, va rugam sa nu ezitati sa contactati oricand responsabilul nostru cu protectia datelor. In functie de preferintele dumneavoastra, ne puteti contacta prin oricare dintre canalele de comunicare de mai jos.

Intreaga noastra echipa va depune toate eforturile rezonabile pentru a ne asigura ca va raspundem cat mai rapid si complet.

Date de contact


Sediul - Constanta, Str. Ioan Borcea, nr. 39A, CUI 18757160, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J13/1844/2006, Numar de telefon: 0341448518 (disponibil intre orele 09:00 - 17:00 luni - vineri)

Adresa de email: office@sunconsulting.ro

Continutul site-ului SUNCONSULTING.ro poate fi utilizat exclusiv in scopuri personale. Reproducerea integrala sau partiala a textelor din site-ului SUNCONSULTING.ro este posibila numai cu acordul prealabil scris al SUNCONSULTING.ro.

Echipa redactionala a site-ului incearca sa furnizeze VIZITATORILOR informatii cat mai corecte, din surse autorizate. Cu toate acestea, site-ul SUNCONSULTING.ro nu poate garanta corectitudinea tuturor informatiilor publicate. In cazul informatiei cu caracter juridic, VIZITATORILOR le este recomandat sa verifice corectitudinea informatiei si din alte surse. Informatia este prezentata gratuit si fara garantii, de aceea site-ul SUNCONSULTING.ro nu este raspunzator de eventualele daune survenite in urma utilizarii informatiilor si serviciilor furnizate de acest site.

Siteul SUNCONSULTING.ro nu poate fi facut raspunzator pentru erorile aparute in unul din materialele prezentate si nici pentru modul in care un VIZITATOR al site-ului utilizeaza in orice fel informatia prezentata in acest site.

Despre aceasta nota de informare


Sun Consulting S.R.L., este o societate autorizata C.E.C.C.A.R. cu nr. 4011 cu sediul in Constanta, Str. Ioan Borcea, nr. 39A, CUI 18757160, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J13/1844/2006, reprezentata prin Expert contabil Pavel Oana Magdalena, in calitate de Administrator.

In aceasta nota de informare va explicam modul in care are loc prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal de catre Sun Consulting S.R.L, (noi) si in care ne asiguram ca datele dumneavoastra cu caracter personal sunt prelucrate responsabil si in conformitate cu legislatia privind protectia datelor cu caracter personal care este aplicabila.

Pentru scopurile acestei note de informare, Sun Consulting S.R.L este operator de date cu caracter personal. Puteti gasi mai sus informatii cu privire la identitatea si datele noastre de contact.

Noi, cei de la Sun Consulting S.R.L, si partenerii nostri luam foarte in serios respectul fata de datele dumneavoastra. Conformarea cu legislatia privind protectia datelor cu caracter personal si bunele practici in domeniu, precum si asigurarea unui climat de transparenta, siguranta si incredere pentru clientii nostri este o prioritate pentru noi, pentru care angajatii, colaboratorii, partenerii si conducerea noastra isi declara in mod ferm sustinerea.

Aceasta nota contine informatii importante. Asadar, va incurajam sa acordati timpul necesar pentru a o citi in intregime si cu atentie si sa va asigurati ca o intelegeti pe deplin. Pentru a facilita parcurgerea documentului, am inclus la sfarsitul acestei note un glosar care explica principalele notiuni folosite (ex. "date cu caracter personal", "prelucrare", etc.). Nu ezitati sa ne comunicati orice nelamuriri ati avea. Dorim sa fie clar pentru dumneavoastra cum folosim datele dumneavoastra si modul in care le protejam.

Continutul acestei note de informare este pur informativ si nu afecteaza drepturile pe care vi le ofera legislatia. Vom face tot posibilul pentru a va facilita exercitarea acestora.

Va multumim pentru increderea acordata serviciilor noastre si modului in care lucram cu datele dumneavoastra.

Ce date ale dumneavoastra prelucram


Datele cu caracter personal referitoare la dumneavoastra pe care le vom prelucra sunt datele obtinute direct de la dumneavoastra sau rezultate in urma prestarii serviciilor si includ urmatoarele categorii de date:

Detalii personale, cum ar fi: nume; prenume; sex; data nasterii/ varsta; cetatenie; cod numeric personal (CNP); restul informatiilor din actul dumneavoastra de identitate (inclusiv data emiterii, data expirarii actului, locul nasterii).

Detalii de contact, cum ar fi: adresa de domiciliu/ resedinta; numar de telefon mobil/fix; numar de fax; adresa de email.

Detalii de plata, cum ar fi: adresa de facturare; numarul contului bancar sau al cardului bancar/ cod IBAN; numele si prenumele titularului contului bancar sau al cardului bancar (poate fi altul decat dumneavoastra daca altcineva a efectuat plata unei facturi in numele si pentru dumneavoastra); data de la care cardul bancar este valabil; data expirarii cardului bancar.

Detalii profesionale, cum ar fi: angajator; pozitie; marca sau CNP si adresa angajat; numar legitimatie.

Date referitoare la achizitii si interactiunea cu noi, cum ar fi: evidente ale interactiunilor dumneavoastra cu noi; detalii referitoare la istoricul achizitiilor dumneavoastra de la noi.

Vom respecta insa cu strictete obligatia de pastrare a secretului profesional pe care o avem fata de dumneavoastra si nu vom informa aceste persoane despre aceasta procesare pentru a respecta obligatia noastra de secret profesional fata de dumneavoastra.

Sursa din care primim datele dumneavoastra


Cele mai multe informatii le avem insa de la dumneavoastra atunci cand semnati un contract de prestari servicii. Pentru aceasta desfasuram in mod continuu o companie de strangere si actualizare a datelor dumneavoastra. Temeiurile pe baza carora prelucram datele dumneavoastra.

Scopul pentru care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal


Prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal, pentru a putea incheia un contract cu dumneavoastra, la cererea dumneavoastra, sau pentru a executa un contract incheiat cu dumneavoastra (prin care ne obligam sa va prestam serviicile noastre).

In ceea ce priveste comunicarile noastre de marketing, prelucram datele dumneavoastra pe baza consimtamantului la prelucrare pentru acest scop specific.

Putem prelucra datele dumneavoastra pentru indeplinirea obligatiilor noastre de arhivare, a obligatiilor de a comunica unor autoritati publice, la cerere, anumite informatii sau a altor obligatii legale.

Prestarea de servicii contabile, fiscale, de audit catre dumneavoastra. Prestarea serviciilor contabile, fiscale sau de audit, inclusiv oferirea de servicii promotionale sau informatii despre promotiile noastre; comunicarea cu dumneavoastra cu privire la servicii; activarea sau particularizarea abonamentelor dumneavoastra la serviciile noastre;

Comunicari de marketing. Comunicarea cu dumneavoastra prin orice mijloace (de exemplu, email, telefon mobil sau fix, mesaje telefonice (SMS-uri), posta, mesaje transmise pe platformele de socializare sau in persoana) noutati privind serviciile disponibile in Sun Consulting S.R.L., abonare la newsletter sau furnizarea alte informatii care v-ar putea interesa.

Gestionarea sistemelor noastre de comunicatii si IT (tehnologia informatiei). Gestionarea sistemelor noastre de comunicatii; gestionarea securitatii noastre IT; realizarea auditurilor de securitate asupra retelelor noastre IT, emiterea de rapoarte catre institutiile abilitate sau repararea unor erori de sistem.

Indeplinirea obligatiilor noastre legale. Indeplinirea obligatiilor noastre legale cu privire la arhivare, securitate, tinerea evidentelor si a altor obligatii pe care legislatia ni le impune.

Gestiunea financiara. Eliberarea bonurilor, a facturilor si a chitantelor catre dumneavoastra; primirea platilor de la dumneavoastra inclusiv inregistrarea platilor efectuata de alta persoana in numele dumneavoastra; recuperarea debitelor de la dumneavostra (inclusiv prin intermediul companiilor specializate in recuperarea de creante – detalii mai jos, la sectiunea referitoare la transmiterea datelor cu privire la dumneavostra); restituirea unor sume de bani catre dumneavoastra; transmiterea de notificari; trimiterea in instanta; elaborarea de rapoarte financiare/ operationale, a rapoartelor de activitate si emiterea situatiilor financiare/ cu privire la contracte.

Solutionarea disputelor. Formularea de cereri si de aparari inaintea autoritatilor publice si a altor entitati care solutioneaza dispute.

Sondaje: Realizarea de sondaje si adresarea de intrebari catre dumneavoastra cu scopul de a obtine opinia dumneavoastra cu privire la serviciile noastre.

Imbunatatirea produselor si a serviciilor. Identificarea potentialelor probleme cu privire la serviciile noastre existente in vedere imbunatatirii acestora (inclusiv prin realizarea de audituri); testarea imbunatatirilor realizate asupra serviciilor noastre sau a noilor noastre servicii; solutionarea sesizarilor dumneavoastra.

Cui vom divulga datele dumneavoastra


Ca regula, nu divulgam datele dumneavoastra catre alte companii, organizatii sau persoane din orice tara (inclusiv Romania). Incercam insa sa fim cat de transparenti si specifici cu putinta, iar in continuare vom prezenta categoriile de astfel de destinatari:

Angajatorul dumneavoastra – in legatura cu evaluarea capacitatii dumneavoastra de munca pentru scopuri numai in limita informatiilor stabilite prin dispozitiilor legale.

Autoritati publice din orice domeniu, din Romania (ANAF, ITM, etc) sau din strainatate la cererea acestora sau din initiativa noastra, in acord cu legislatia aplicabila.

Auditori, avocati si alti consultanti profesionali externi ai nostri din Romania sau din strainatate – acestia vor fi obligati printr-o lege sau prin contractul incheiat cu noi sau cu alta companie din grupul nostru sa pastreze confidentialitatea datelor dumneavoastra.

Persoane fizice sau juridice care actioneaza ca persoane imputernicite pentru Sun Consulting S.R.L., in diverse domenii (de exemplu, servicii de plata, servicii de arhivare sau distrugere de documente etc.) de oriunde din lume, pe care ii vom obliga insa sa respecte cerintele legislatiei care va protejeaza drepturile – acestia presteaza anumite servicii pentru noi.

Partenerii nostri, cu care ne aflam in relatii contractuale – furnizori de servicii de marketing.

Atunci cand folosim o persoana fizica sau juridica drept persoana imputernicita pentru prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, ne vom asigura ca aceasta a incheiat un act scris cu noi prin care isi asuma, printre alte obligatii pe care legislatia protectiei datelor cu caracter personal le prevede, obligatiile de a (i) prelucra datele cu caracter personal numai potrivit instructiunilor noastre scrise pe care i le-am furnizat in prealabil si de a (ii) implementa efectiv masuri pentru protejarea confidentialitatii si asigurarea securitatii datelor cu caracter personal. Ne vom asigura, de asemenea, ca actul scris dintre noi si persoana imputernicita prevede pentru aceasta cel putin toate celelalte obligatii pe care le prevede legislatia aplicabila cu privire la protectia datelor cu caracter personal.

Cui si in ce conditii vom transfera datele dumneavoastra catre o tara terta sau organizatie internationala


In acest moment nu transferam si nu intentionam sa transferam datele dumneavoastra cu caracter personal sau o parte dintre aceastea catre alte companii, organizatii sau persoane din state terte sau catre organizatii internationale.

In cazul in care pe viitor, transferam date cu caracter personal in afara UE intr-o tara care nu este stabilita de Comisia Europeana ca furnizand un nivel adecvat de protectie a datelor cu caracter personal, transferurile vor face obiectul unui acord care acopera cerintele UE privind transferul de date cu caracter personal in afara UE , cum ar fi Comisia Europeana, au aprobat clauze contractuale standard.

Cat timp vom stoca datele dumneavoastra


Vom stoca datele dumneavoastra pentru o perioada cuprinsa intre 6 luni si 10 ani Pentru stocarea datelor dumneavoastra (in format electronic), folosim serverele proprii sau ale altor companii specializate in arhivarea electronica.

Securitatea datelor dumneavoastra


Lucram din greu pentru a proteja clientii nostri, alte persoane ale caror date le prelucram si pe noi insine de accesul neautorizat si de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucram.

In special, am implementat urmatoarele masuri tehnice si organizatorice de asigurare a securitatii datelor cu caracter personal:

Politici dedicate. Adoptam si ne revizuim practicile si politicile de prelucrare a datelor clientilor nostri si ale altor persoane, inclusiv masurile fizice si electronice de securitate, pentru a ne proteja sistemele de acces neautorizat si alte posibile amenintari la securitatea acestora. Verificam constant modul in care aplicam propriile politici de protectie a datelor cu caracter personal si in care respectam legislatia protectiei datelor.

Minimizarea datelor. Ne-am asigurat ca datele dumneavoastra cu caracter personal pe care le prelucram sunt limitate la cele care sunt necesare, adecvate si relevante pentru scopurile declarate in aceasta nota.

Backup-uri. Lucram din greu pentru a proteja sistemele noastre de acces sau modificarea neautorizata sau accidentala ale datelor dumneavoastra si de alte posibile amenintari la adresa securitatii acestora. Din acest motiv, dupa ce stergeti informatii din conturile dumneavoastra, este posibil sa nu stergem imediat copiile pe care le-am creat sau back-up-urile pe care le-am realizat. Realizam arhive (back-up-uri) lunare, pe care le pastram securizat pentru minimum sase (6) luni. Toate echipamentele tehnice pe care le folosim pentru prelucrarea datelor dumneavoastra sunt securizate si actualizate pentru a proteja datele.

Asigurarea exactitatii datelor dumneavoastra. Este posibil ca din cand in cand sa va rugam sa confirmati exactitatea si/sau actualitatea datelor cu caracter personal cu privire la dumneavoastra pe care le prelucram.

Instruirea personalului. Ne instruim si testam constant angajatii si colaboratorii cu privire la legislatia si cele mai bune practici in domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal.

Anonimizarea datelor. Acolo unde este posibil si adecvat activitatii noastre, anonimizam / pseusoanonimizam datele cu caracter personal pe care le prelucram, astfel incat sa nu mai putem identifica persoanele la care acestea se refera.

Controlul furnizorilor nostri de servicii. Introducem in contractele cu cei care prelucreaza pentru noi (persoane imputernicite) sau impreuna cu noi (alti operatori – operatori asociati) clauze pentru asigurarea protectiei datelor pe care le prelucram; aceasta protectie merge cel putin pana la minimul impus de legislatie.

Care sunt drepturile dumneavoastra si cum le puteti exercita


Tratam drepturile pe care le aveti in legatura cu prelucrarea pe care o realizam asupra datelor referitoare la dumneavoastra cu maxima seriozitate. Vom continua sa luam toate masurile rezonabile pentru a ne asigura ca acestea sunt respectate.

Drepturile dumneavoastra

Dreptul de acces la date. Aveti dreptul de a obtine accesul la datele dumneavoastra pe care le prelucram sau le controlam sau la copii ale acestora; aveti, de asemenea, dreptul de a obtine de la noi informatii cu privire la natura, prelucrarea si divulgarea acestor date.

Dreptul la rectificarea datelor. Aveti dreptul de a obtine rectificarea inexactitatilor datelor dumneavoastra pe care le prelucram sau le controlam.

Dreptul la stergerea datelor ("dreptul de a fi uitat"). Aveti dreptul de a obtine de la noi stergerea datelor dumneavoastra pe care le prelucram sau le controlam.

Dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor. Aveti dreptul de a restrictiona prelucrarea datelor dumneavoastra pe care le prelucram sau le controlam.

Dreptul de a obiecta. Aveti dreptul de a obiecta la prelucrarea datelor dumneavoastra de catre noi sau in numele nostru.

Dreptul la portabilitatea datelor. Aveti dreptul de a obtine transferul catre un alt operator al datelor dumneavoastra pe care le prelucram sau le controlam.

Dreptul la retragerea consimtamantului. In situatiile in care prelucram datele dumneavoastra in temeiul consimtamantului dumneavoastra, aveti dreptul de a va retrage consimtamantul; puteti face aceasta in orice moment, cel putin la fel de usor cum ne-ati acordat initial consimtamantul; retragerea consimtamantului nu va afecta legalitatea prelucrarii datelor dumneavoastra pe care am realizat-o inainte de retragere.

Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere. Aveti dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra de catre noi sau in numele nostru.

Cum va puteti exercita drepturile

Pentru a exercita unul sau mai multe dintre aceste drepturi (inclusiv dreptul de a va retrage consimtamantul, atunci cand va prelucram datele pe baza acestuia) sau pentru a adresa orice intrebare despre oricare dintre aceste drepturi sau orice prevedere din aceasta nota de informare sau despre oricare alte aspecte ale prelucrarii datelor dumneavoastra de catre noi.

Redactia siteului SUNCONSULTING.ro isi rezerva dreptul de a modifica, revizui, completa aceste reguli in orice moment. Orice modificare va fi facuta publica in aceasta pagina si va intra efectiv in vigoare din momentul postarii ei pe site.

Orice litigiu care are ca obiect drepturile si obligatiile stabilite prin prezentul document va fi adus spre solutionare in fata instantelor romanesti.

UTILIZAREA IN CONTINUARE A SERVICIILOR OFERITE DE CATRE WEBSITE-UL SUNCONSULTING.RO REPREZINTA O CONFIRMARE EXPLICITA A ACCEPTARII PREVEDERILOR DE MAI SUS.

Returnarea onorariului se poate face doar in situatia in care exista o culpa exclusiva a Prestatorului pentru nerealizarea unui serviciu platit. In acest ultim caz, returnarea se va realiza dupa analizarea circumstantelor care au determinat un rezultat negativ, si dupa obtinerea aprobarilor necesare, durata medie fiind de 30 de zile lucratoare.

In cazul prelungirii sediilor sociale, Prestatorul nu-si asuma obligatia de a notifica Beneficiarul cu privire la momentul expirarii, desi in principiu, in functie de logistica de care dispune, va lua masuri in acest sens, dar in sensul exercitarii unui drept, nu al unei obligatii.