21 November 2018
Avantajele externalizării serviciilor de contabilitate:
1. Costurile cu serviciile de contabilitate sunt reduse – Compania are de achitat doar valoarea stabilită prin contract pentru primirea serviciilor de contabilitate, eliminând cheltuielile cu angajaţii, formarea lor profesională sau deplasarea acestora către instituţiile fiscale, cheltuielile cu licenţele de software, obiecte de inventar, chirii etc.
2. Confidenţialitatea informaţiilor contabile şi implicit a salariilor angajaţilor este asigurată de către firma subcontractată – Astfel nu va mai exista riscul unor scurgeri de informaţii între departamente.
3. Managerul companiei nu se va mai confrunta cu probleme de personal în acest departament – Nu se mai pune problema de fluctuaţie de personal, de timp pierdut pentru a organiza interviuri de angajare sau de riscul de a angaja o persoană insuficient calificată. În firma specializată va exista întotdeauna un profesionist care să se ocupe de documentele companiei şi care poate gestiona situaţiile de criză.
4. Dispare riscul de a avea erori în documentele contabile şi rapoartele financiare – Angajaţii firmei specializate sunt profesionişti ce au capacitatea de a repera cea mai mică greşeală existentă înaintea externalizării şi de a o elimina înainte de a produce consecinţe grave. Aceştia prelucrează datele primite, le verifică, le listează şi le raportează cu maximă acurateţe.
5. Specialiştii din firma de contabilitate caută în permanenţă cele mai bune soluţii pentru compania contractantă – Angajaţii sunt mereu la curent cu noutăţile legislative şi îi pot oferi consultanţă managerului pentru a-l ajuta să găsească varianta de administrare cea mai bună în vederea maximizării profitului.
6. În cazul unor controale fiscale, firma de contabilitate reprezintă compania şi îşi asumă răspunderea raportărilor în faţa autorităţilor.
Specialistii nostri furnizeaza o gama completa de servicii contabile, fiscale si administrative companillor internationale si locale: Evidente contabile complete, inclusiv raportari pentru uzul managementului si situatii financiare; Revizuirea evidentelor contabile; Programul de contractare a personalului; Administrare fiscala; Salarizare si Administrare Resurse Umane.